ابریشم پارچه‌ای شاهانه

ابریشم پارچه‌ای شاهانه

.

چرا زیور آلات ابریشمی نمایانگر نهایت زیبایی شما هستند؟

 

سال‌های سال است که زیرپوش‌های زنانه ابریشمی و یا حتی پیجامه‌های مردانه و زنانه را تبدیل به کالاهایی لوکس کرده که هر مرد و زنی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد، حتما از بین این کالاهای ابریشمی چند موردی را در خانه دارند. این پارچه‌های رویایی به دنیای چشم بندهای خواب و روکش بالش‌ها نیز راه یافتند و با توجه به خاصیت ضد حساسیتی که با خود دارند، باعث شدند تا افراد خواب‌های بهتری را تجربه کنند، به خصوص افرادی که مشکل کک و مک دارند. جالب اینجاست که این پارچه‌ها برای مو نیز بسیار مفیداند. در همین راستا کالاهای ابریشمی تولید شده‌اند که مانع آسیب‌های فیزیکی مانند موخوره و یا خورد شدن به مو می‌شوند که در عین حال ظاهر بسیار شیکی نیز دارند.

 

رو بالشی‌های ابریشمی

این روبالشی‌های ابریشمی در رنگ‌های بسیار گسترده‌ای در بازار عرضه شده اند. ویژگی اصلی یان رو بالشی‌ها این است که در مقایسه با روبالشی‌های کتان،روبالشی‌های ابریشمی میزان کمتری از کرم‌های روی صورت شما را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند تا این کرم‌های ضدپیری و یا مرطوب کننده روی صورت شما همان جایی که باید باشند باقی بمانند، یعنی بر روی صورت شما. در عین حال ویژگی اصلی ابریشم زمانی خود را نشان می‌دهد که میزان استحکاک کمی در مقابل تارهای مو و پوست زیبای شما به نمایش می‌گذارد و همین امر با ظاهر ساده باعث می‌شود تا پوست و موی شما در طی خواب آسیب نبیند.

 

چشم‌بندهای ابریشمی

این چشم‌بندها با توجه به آنکه از چندین لایه ابریشم تهیه شده‌اند به طور کامل جلوی ورود نور را به چشم می‌گیرند و همین امر باعث می‌شود تا ملاتونین کمتری در مغز ترشح شود، همان ماده‌ای که به ما می‌گوید بیدارشو، و وقتی کمتر باشد باعث خواب بهتر برای ما می‌شود. در عین حال لطافت این پارچه‌های خیره‌کننده بر روی پوست نیز باعث می‌شود تا چشمان شما حس آرامش بیشتری پیدا کنند.

 

توپ‌های انگشتی ابریشمی

میدانم در ایران چیز کمی در این مورد شنیده‌اید، اما بدانید که این توپ‌ها ابزارهای بسیار مناسبی برای حفظ زیبایی شما هستند که قرن‌هاست کره‌ای‌ها از آن‌ها به عنوان راز زیبایی پوست خود استفاده می‌کنند. با استفاده از این ابزار زیبایی، یک لایه بسیار نازک از پوست شما برداشته و همین امر باعث افزایش سلامتی پوست شما می‌شود. کافیست تا این توپ‌های ابریشمی را در انگشت خود مانند انگشت دانه فرو کنید و با حرکت دایره‌ای روی پوست خود حرکت دهید تا آلودگی و چربی اضافی از روی پوست شما جمع گردد.

 

کش‌موی سر ابریشمی

اگر می‌خواهید موی سرتان کشیده نشود و یا موی سرتان با استفاده از کش سر خورد نشود، بهترین چیز برای مرتب کردن موی شما همین کش‌های موی سر ابریشمی است. با توجه به اینکه برای پاییز امسال مد دهه 80 دوباره مورد توجه قرار گرفته است، این کش‌های سر می‌تواند برای تیپ آلامد شما مناسب باشد.

 

کلاه ابریشمی

این کلاه‌های بسیار شیک موهای شما را در برابر عوامل فیزیکی محافظت می‌کنند. به خصوص در زمانی که می‌خواید جلوی موخوره و شکستگی مو را می‌گیرند. به علاوه اینکه هرشب قبل از اینکه به رخت خواب بروید از این کلاه استفاده کنید، ذهن شما آماده خواب می‌شود و در ضمن حس بسیار لاکچری و مسرت بخشی برای شما به ارمغان می‌آورد.

این‌ها همگی تنها بخشی از ویژگی‌های حیرت‌انگیز این ماده است که کرمی زیبا آن را برای ما به ارمغان می‌آورد.

نظرات بازدیدکنندگان